Med Continia Payment Management kan du håndtere virksomhedens bankbetalinger direkte fra Microsoft Dynamics NAV!
Idet at der med Microsoft Dynamics NAV 2013 R2 er kommet en vis form for indbygget betalingsintegration, er der nu opstået et spørgsmål om hvorvidt Continia Payment Management stadig er relevant for NAV kunder, hvis de anvender NAV 2013 R2.
For langt de fleste NAV kunder er Continia Payment Management stadig ”The Way to Pay” – også hvis de anvender NAV 2013 R2. Her er 3 grunde:
- 10 bankformater – uanset valg af bank har I en færdig forbindelse klar til anvendelse
- 150 betalingstyper – selv ned på den enkelte bank har Continia sikret, at I kan lave den helt rigtige betaling
- 10.000 valideringslinjer – sikrer at de data, I sender til banken, ikke fejler
For hver gang I selv skal oprette en betaling i banken – eller rette en fejl, som ikke blev opdaget i standard NAV – så koster det tid, og ikke mindst irritation! Selv for de nye regelrette SEPA formater ser vi de enkelte banker udvikle dialekter – og her afviser banken også ofte hele betalingsfilen uden hint til hvilken aktuel betalingslinje, der mangler en detalje på. Det kan være en forkert angivet BIC-adresse eller andet – og så kan detektiv-arbejdet starte.
Især for mellemstore- og store virksomheder (5+ NAV brugere) med bare et vist behov for betalinger, vil Continia Payment Management stadig tilføre stor værdi.
Hvorfor Payment Management
Baseret på mere end 3.000 aktive Microsoft Dynamics NAV licenser med Continia Payment Management ligger mere end 20 års erfaring og arbejde i at finjustere alt omkring betalinger. Via konsulenter fra certificerede Dynamics NAV-huse samt vores historiske tætte samarbejde direkte med bankerne, så har Continia foretaget tusindvis af finjusteringer helt ned på hvordan en betaling på en dedikeret metode skal håndters på ikke blot det enkelte bankformat – men også den enkelte bank! Så ved at anvende et tillægsmodul fra Continia får du en optimal sikkerhed for at dine arbejdsgange omkring betalinger fungerer optimalt og effektivt.
På Continias hjemmeside finder du mere materiale omkring bl.a. Payment Managemetn samt film som giver et nærmere indblik i hvad Payment Management vil kunne give dig af muligheder. Se mere her>>
Nedenfor kan du hente en benchmark af funktioner mellem standardfunktionaliteten, der medfølger i Microsoft Dynamics NAV 2013 R2 mod Continia Cash Management (overbygning på den medfølgende standardfunktionalitet) og Continia Payment Management – Basis (stand-alone modul, det vil sige, at standardfunktionaliteten i NAV ikke anvendes). På den måde kan du danne dig et overblik over hvad de forskellige produkter fungere og hvilket der bedst passer til jeres behov.
Har du spørgsmål til dette kontakt da vores konsulent Helene Damsgaard på 87 42 17 01 eller hd@skanderby.dk.