Add-ons

Tillægsmoduler til Microsoft Dynamics

Med tillægsmoduler/add-ons kan Microsoft Dynamics NAV og Dynamics 365 Business Central tilføres ekstra funktionalitet. Add-ons er særlige programmoduler, ofte udviklet af en tredjepartsleverandør, og de giver ekstra muligheder i en standard Microsoft Dynamics-løsning. Du kan slippe af med mange af de manuelle processer i dit daglige arbejde med NAV eller Business Central.

Her finder du en helt række add-ons, som kan spare dig masser af tid og samtidig minimerer risikoen for tastefejl.

Derudover har vi lavet en helt række tilpasninger, løsninger og integrationer til andre systemer, og sidder I med et helt specifikt behov, så tag endelig fat i os.

Bank og betaling

Skanderby har sammen med vores samarbejdspartner Continia stor erfaring med løsninger til både bankbetalinger, bankkontoafstemninger samt betalingsopkrævninger direkte i Microsoft Dynamics NAV eller Dynamics 365 Business Central. Med add-ons minimerer du tastearbejdet, eftersom dataudvekslingen mellem bank og Microsoft Dynamics foregår gennem filudveksling. Jo mindre du skal taste, jo mindre risiko for fejl.

Bank addon ikon

Payment Management

Continia Payment Management håndterer bankbetalinger direkte fra Microsoft Dynamics.

Bankkontoafstemning

Med Continia Bankkontoafstemning automatiseres den klassiske bankafstemning.

Collection Management

Continia Collection Management håndterer alle administrative processer i forbindelse med betalingsopkrævning.

Fakturering

Med markedets bedste håndtering af dokumenter, workflow og rejseudgiftsbilag i Microsoft Dynamics NAV  og Dynamics 365 Business Central kommer der fuldstændig styr på alle bilag. Med Continia Document Capture og Continia Expense Management reduceres behovet for hyldeplads og besværet med bilagstjek hos de enkelte kreditkortindehavere.

Fakturering ikon

Document Capture

Få styr på købsfakturaer og andre dokumenter ved hjælp af Continia Document Capture.

Expense Management

Gør rejsebilagshelvedet let og overskueligt med Continia Expense Management.

eFactoring

eFactoring fra Midt Factoring hjælper med at håndtere debitorbogholderiet.

Løn og HR

Med LESSOR Human Resources, LESSOR Time & Attendance, LESSOR Payroll og LESSOR Portalen kommer der fuldstændig styr på relevante oplysninger om kompetencer, rekruttering, tidsregistreringer, vagtplaner, lønninger, afregning af udlæg mv. Ledere og ansatte kan få adgang til oplysninger om restferie, andre saldi og dokumenter, som vedrører dem.

Løn og HR ikon

Human Resources

LESSOR Human Resources er et fuldt integreret personaleadministrations- og kompetenceudviklingssystem til Microsoft Dynamics.

Time & Attendance

LESSOR Time & Attendance er et effektivt tidsregistrerings- og vagtplansystem.

Payroll

LESSOR Payroll er et fuldt integreret lønsystem til Microsoft Dynamics.

LESSOR Portalen

Med LESSOR Portalen sker registrering af rejseafregning, kørsel, diæter, fravær mv. online via en browser eller en Smartphone.

Fragt og logistik

Optimering og effektivisering af alle arbejdsgange opnås med produkterne fra Consignor, Tasklet Faktory og Shipmondo. Mulighed for bl.a. Track & Trace, statistikker, print af labels og stregkoder, elektronisk registrering via scanner og meget mere.

Fragt og logistik ikon

Consignor

Consignor håndterer elektronisk overførsel af fragtbrevsinformationer via internettet.

Mobile WMS

Med Mobile WMS fra Tasklet Factory kan du holde styr på alle lagerprocesserne.

Shipmondo

Med Shipmondo håndteres pakkeforsendelser direkte fra Microsoft Dynamics NAV.

Rapportering

Med de to moduler Document Output og Jet Reports bliver det ikke lettere at e-maile dokumenter og danne rapporter.

Rapport ikon

Document Output

Med Continias Document Output er det let at designe sine egne e-mailskabeloner samt styre, hvilke modtagere der skal modtage hvilke typer rapporter.

Jet Reports

I Jet Reports er det så let og hurtigt at oprette rapporter i Excel, at selv urutinerede brugere af Microsoft Dynamics kan gøre det.

CRM

Med Bisnodes erhvervsdatabase integreret i Microsoft Dynamics NAV eller Dynamics 365 Business Central får du blandt andet fri adgang til daglige opdateringer direkte fra databasen hos Bisnode samt mulighed for at undgå dårlige betalere med en kreditvurdering.

CRM ikon

Bisnode

Få let, hurtig og juridisk korrekt mulighed for oprettelse af nye kunder, leverandører og kontakter.

Scroll to Top