Add-ons / Extensions
Tillægsmoduler til 365 Business Central
Med tillægsmoduler/add-ons kan 365 Business Central tilføres ekstra funktionalitet. Add-ons er særlige programmoduler, ofte udviklet af en tredjepartsleverandør, og de giver ekstra muligheder i en standard 365 Business Central løsning. Du kan slippe af med mange af de manuelle processer i dit daglige arbejde med 365 Business Central.
Her finder du en helt række add-ons, som kan spare dig masser af tid og samtidig minimerer risikoen for tastefejl.
Derudover har vi lavet en helt række tilpasninger, løsninger og integrationer til andre systemer, og sidder I med et helt specifikt behov, så tag endelig fat i os.
Bank og betaling
Skanderby har sammen med vores samarbejdspartner Continia stor erfaring med løsninger til både bankbetalinger, bankkontoafstemninger samt betalingsopkrævninger direkte i Microsoft Dynamics 365 Business Central. Med add-ons minimerer du tastearbejdet, eftersom dataudvekslingen mellem bank og Microsoft Dynamics foregår gennem filudveksling. Jo mindre du skal taste, jo mindre risiko for fejl.
Payment Management
Continia Payment Management håndterer bankbetalinger direkte fra Microsoft Dynamics.
Bankkontoafstemning
Med Continia Bankkontoafstemning automatiseres den klassiske bankafstemning.
Collection Management
Continia Collection Management håndterer alle administrative processer i forbindelse med betalingsopkrævning.
Fakturering
Med markedets bedste håndtering af dokumenter, workflow og rejseudgiftsbilag i Microsoft Dynamics 365 Business Central kommer der fuldstændig styr på alle bilag. Med Continia Document Capture og Continia Expense Management reduceres behovet for hyldeplads og besværet med bilagstjek hos de enkelte kreditkortindehavere.
Logistik
Med Mobile WMS fra Tasklet Factory understøtter du arbejdsprocesserne på lageret og integrerer til standardfunktionerne i Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Rapportering
Med Continias Document Output er det let at designe sine egne e-mailskabeloner og med ForNAV kan du nemt designe, lave og ændre dine rapporter i 365 Business Central.
Document Output
Med Continias Document Output er det let at designe sine egne e-mailskabeloner samt styre, hvilke modtagere der skal modtage hvilke typer rapporter.
ForNav
ForNAV er et brugervenligt værktøj til at designe og lave rapporter. Har et overskueligt og enkelt visuelt design med en ”drag-and-drop” funktionalitet.
Webshop Integration
Med Connectify bygger man broer der forbinder din 365 Business Central løsning med din E-commerce platform.
Connectify
Connectify bygger broer der forbinder din ERP leverandør og din E-commerce platform
Den nye bogføringslov
Har I en Dynamics NAV løsning vil den IKKE blive ændret af Microsoft, så den opfylder den nye bogføringslovs krav. Mulighederne er enten at få opgraderet løsningen til 365 Business Central på cloud eller få installeret en compliance pakkke.
Compliance Pakke
Få installeret en compliance pakkke, som gør at jeres Dynamics NAV kommer til at lave op til kravene for “specialudviklede løsninger”.