Microsoft ændrer opgraderingspolitikken pr. den 01.10.2014

Går du og overvejer at skal opgraderer til NAV2013 R2 så er tiden måske inde nu!

Pr. den 1. oktober ændres der i opgraderingspolitikken for ældre version end NAV 2013 og for C5 2012.

Ændring i opgraderingspolitikken for ældre versioner end NAV 2013

Hvis du på nuværende tidspunkt kører en tidligere version af Navision end en NAV 2013 og har købt sagsmodulet, vil du pr. den 1. oktober stadig have funktionen i sagsmodulet, men hvis du efter den 1. oktober vælger at opgradere til en NAV 2013 R2 vil dette ikke længere automatisk give dig en Extended Pack til en værdi af kr. 55.834,-.
Så hvis du allerede nu står og overvejer at skulle opgradere din Navision løsning til en NAV 2013 R2 og du har tilkøbt sagsmodulet, vil det være fordelagtigt for dig at gøre det inden den 1. oktober.

 

Ændring i opgraderingspolitikken for C5 brugere

Hvis du i din nuværende C5 løsning har tilkøbt Project Management vil du indtil den 1. oktober ved en opgradering til en NAV 2013 R2 være selvskreven til at få en Extened Pack til en værdi af kr. 55.834,-
Hvis dette gør sig gældende for jer vil det være mere givtigt for jer at få opgraderet jeres løsning inden den 1. oktober 2014.

 

Hvad vil det sige at få en Extened Pack

Som udgangspunkt køber man en Starter Pack når man skal på en NAV 2013 R2, hvilket vil sige at man allerede der får 3 Full Users (samtidige brugere). Starter Pack giver basisfunktionalitet i Finansstyring, Lagerstyrring, CRM, Salg og Indkøb.  Pakken svarer nogenlunde til en BRL BE.
Extended Pack giver udvidet funktionaliteter. Extended Pack giver funktionalitet i Produktionsstyring, Service, RMA håndtering, Avanceret lagerstyring og Projektstyring.  

   

Skynd dig at tag fat i os hvis du ønsker at gøre brug af dette tilbud inden det udløber. Kontakt Michael Skanderby på 87421700 eller ms@skanderby.dk.

Comments are closed.

Scroll Up

Tlf. 70 22 57 99
Email: ms@skanderby.dk

Expense ManagementContinia logo

Continia / Claus Lundstrøm

 

Går alt i stå hos jer, når der skal afleveres rejseafregninger? Er arkivering af bilag et stort rod? Og er sammenkædning af bilag og kreditkort meget tidkrævende eller helt opgivet? Har I set på systemer til dette, men de har været store og stadig meget krævende for den enkelte rejsende? Så kom ind og se, hvordan du en gang for alle gør op med virksomhedens rejseaktiviteter – selvfølgelig ved at anvende Microsoft Dynamics NAV!

Gratis DEMO!

Prøv Microsoft Dynamics NAV 2017 helt gratis i 30 dage

 

Bestil her>>