Startpakke til NAV og 365 Business Central er opdateret

Startpakken til NAV og 365 Business Central er opdateret, så den også kan bruges til alle versioner af 365 Business Central.

Med en Standard RapidStart-Pakke fra Skanderby A/S bliver det lettere at starte et regnskab for en nystartet kunde.

Standard RapidStart-Pakken giver kontrol med og overblik over alle faser i virksomhedens set-up proces. Med Standard RapidStart-Pakken gennemgås konfigurations-tabeller i få trin og under hensyn til og med validering af interne relationer mellem tabeller.

Standard RapidStart-Pakken kan benyttes til NAV 2013R2,  NAV 2015, NAV 2016, NAV 2017, NAV2018 og alle 365 Business Central versioner (både on-prem og Cloud).

Standard RapidStart-Pakken indlæses i det tomme regnskab, hvorefter man klikker på: Anvend pakke.
Data indlæses herefter i databasen, og man kan nu rette, slette eller oprette i opsætningen af regnskabet, før man godkender de endelige data.

Prisen for startpakken er kr. 5.000,- ex. moms. 

Se mere om startpakken til NAV og 365 Business Central her: https://skanderby.dk/skanderby-standard-rapidpakke/

Scroll til toppen