Startpakken til NAV og 365 Business Central er opdateret, så den også kan bruges til alle versioner af 365 Business Central.
Med en Standard RapidStart-Pakke fra Skanderby A/S bliver det lettere at starte et regnskab for en nystartet kunde.
Standard RapidStart-Pakken giver kontrol med og overblik over alle faser i virksomhedens set-up proces. Med Standard RapidStart-Pakken gennemgås konfigurations-tabeller i få trin og under hensyn til og med validering af interne relationer mellem tabeller.
Standard RapidStart-Pakken kan benyttes til NAV 2013R2, NAV 2015, NAV 2016, NAV 2017, NAV2018 og alle 365 Business Central versioner (både on-prem og Cloud).
Standard RapidStart-Pakken indlæses i det tomme regnskab, hvorefter man klikker på: Anvend pakke.
Data indlæses herefter i databasen, og man kan nu rette, slette eller oprette i opsætningen af regnskabet, før man godkender de endelige data.
Prisen for startpakken er kr. 5.000,- ex. moms.