Shipmondo

Shipmondo logoIntegrationsløsning mellem Microsoft Dynamics NAV og Shipmondo

Med en integrationsløsning mellem Microsoft Dynamics NAV og Pakkelabels.dk kan du håndtere dine pakkeforsendelser direkte fra økonomistyringssystem. Det sikrer dig en hurtig og effektiv daglig arbejdsgang.

Med en integrationsløsning mellem Microsoft Dynamics NAV og Shipmondo kan du håndtere dine pakkeforsendelser direkte fra økonomistyringssystem. Det sikrer dig en hurtig og effektiv daglig arbejdsgang. Du kan bruge Shipmondo, uanset om du har dine egne fragtaftaler eller ønsker at benytte Shipmondo’s aftaler.

 

Slut med dobbeltindtastninger og fejl

Det bliver slut med dobbeltindtastninger og manuelle fejl. Speditørdata og modtagerinformationer overføres automatisk fra dine salgsordrer i Dynamics NAV til dine pakkelabels. Med et enkelt klik fra Dynamics NAV kan du udskrive dine pakkelabels.

 

Track & Trace dine pakker fra NAV

Når en pakkelabel er oprettet og printet, bliver Track & Trace-nummeret på forsendelsen automatisk opdateret på ordren i Dynamics NAV. Du kan derfor let spore dine pakker direkte fra dit økonomistyringssystem.

 

Personlig besked til modtagere

Med Shipmondo kan du sende personlige beskeder til dine kunder på SMS eller e-mail undervejs i leveringsprocessen. Det giver kundetryghed, og det er samtidig god branding for din virksomhed.

 

Spar tid med labelprintere

Shipmondo understøtter udskrivning til almindelige A4-printere eller Zebra labelprintere. Har du en stor forsendelsesvolumen, er det oplagt at benytte labelprintere til dine pakkelabels, da det gør din daglige arbejdsgang endnu mere effektiv.

 

Læs mere:

Om Shipmondo (https://shipmondo.com/dk/ )

Se alle deres transportører (https://shipmondo.com/dk/transportoerer/)

Se mere om deres priser (https://shipmondo.com/dk/priser/)

 

Integration til Dynamics NAV

Integrationsløsningen mellem Microsoft Dynamics NAV og Shipmondo er baseret på Shipmondo Filedrop/Printklient integration.

 

Shipmondo samarbejder med Skanderby A/S, som står klar til at hjælpe med at rådgive og varetage implementeringen af integrationsløsningen i din Microsoft Dynamics NAV-løsning.

Expense ManagementContinia logo

Continia / Claus Lundstrøm

 

Går alt i stå hos jer, når der skal afleveres rejseafregninger? Er arkivering af bilag et stort rod? Og er sammenkædning af bilag og kreditkort meget tidkrævende eller helt opgivet? Har I set på systemer til dette, men de har været store og stadig meget krævende for den enkelte rejsende? Så kom ind og se, hvordan du en gang for alle gør op med virksomhedens rejseaktiviteter – selvfølgelig ved at anvende Microsoft Dynamics NAV!

Scroll Up

Tlf. 70 22 57 99
Email: ms@skanderby.dk