Nye funktioner i LESSOR Time & Attendance

I løbet af juni måned frigiver LESSOR Servicepack 2, som indeholder nye funktioner i bl.a. Time & Attendance-modulet til NAV.

Skanderby giver dig her et overblik over hvad du har at se frem til. 

 
Bedre registreringsmuligheder på produktionsordrer i Time & Attendance 
 
De nye registreringsmuligheder i Time & Attendance giver dig følgende muligheder:
 
  • Ønsker I i virksomheden at spare tid på antallet af registreringer, er det nu muligt for én eller flere medarbejdere at tilknytte sig en given maskine fremfor at logge sig på og af dagens respektive produktionsordrer én efter én. Det vil således være maskinen og ikke den enkelte medarbejder, som starter og slutter arbejdet på de forskellige produktionsordrer. Efterfølgende autogenererer maskinen tidsregistreringerne til de tilknyttede medarbejdere.
  • Fremover vil tidsforbruget på en maskine/medarbejder kunne inddeles i opstillingstid og operationstid, hvorved virksomheden får et endnu bedre redskab til brug for deres efterkalkuleringer samt deres fremtidige produktionsplanlægning.
  • Ved færdiggørelsen af en produktionsordre vil medarbejderen kunne angive lot nr. eller serie nr., som er en nødvendighed ved varesporing.

 

Integration mellem LESSOR Time & Attendance og LESSOR-Portalen

Hvis I er brugere af LESSOR-Portalen så får I nu muligheden for at ”stemple” sig ind og ud på LESSOR-Portalen, dvs. foretage registreringer med klokkeslæt. Det vil derudover også være muligt at foretage registreringer på sager og med dimensioner. Samtlige registreringer hentes efterfølgende ned i Time & Attendance til videre tidsberegning og retmæssig fordeling.
 
Bemærk: Integrationen forudsætter, at I gør brug af såvel LESSOR Payroll som Time & Attendance til NAV.
 
 
Vi vil informere jer, så snart at LESSOR har lanceret Servicepack 2.  

Comments are closed.

Scroll Up

Tlf. 70 22 57 99
Email: ms@skanderby.dk

Expense ManagementContinia logo

Continia / Claus Lundstrøm

 

Går alt i stå hos jer, når der skal afleveres rejseafregninger? Er arkivering af bilag et stort rod? Og er sammenkædning af bilag og kreditkort meget tidkrævende eller helt opgivet? Har I set på systemer til dette, men de har været store og stadig meget krævende for den enkelte rejsende? Så kom ind og se, hvordan du en gang for alle gør op med virksomhedens rejseaktiviteter – selvfølgelig ved at anvende Microsoft Dynamics NAV!

Gratis DEMO!

Prøv Microsoft Dynamics NAV 2017 helt gratis i 30 dage

 

Bestil her>>