Ny version af Continia Collection Management er klar

Den seneste version af Continia Collection Management, version 1.26, indeholder en række forbedringer og optimeringer.

Blandt andet:
 
  • Understøttelse af HandelsBanken (SEPA) med direkte kommunikation
  • Mulighed for tilbageførsel af opkrævninger (SEPA)
  • Performance forbedringer i opkrævningskladden ved bogføring
  • Mulighed for at slette en standardaftale samt aftaler, der har status ”fejl” eller ”deaktiveret”, hvilket gør det lettere at rydde op.
  • Korrekt ePay validering ved oprettelse
  • Mulighed for at anvende samme postkasse til flere forskellige regnskaber (Nets Betalingsservice)
  • Mulighed for oprettelse af fakturaer selvom aftale ikrafttrædelses-dato ikke er nået (DBCS, PBST, PBSB er understøttede) 
  • Understøttede NAV versioner: 5.00.01 -> NAV2016CU4 (DK og W1)
  • Objekter til flere versioner: 3.01.02 -> 5.00.00 kan rekvireres efter aftale
  • Mange små generelle fejlrettelser i hele produktet

Comments are closed.

Scroll Up

Tlf. 70 22 57 99
Email: ms@skanderby.dk

Expense ManagementContinia logo

Continia / Claus Lundstrøm

 

Går alt i stå hos jer, når der skal afleveres rejseafregninger? Er arkivering af bilag et stort rod? Og er sammenkædning af bilag og kreditkort meget tidkrævende eller helt opgivet? Har I set på systemer til dette, men de har været store og stadig meget krævende for den enkelte rejsende? Så kom ind og se, hvordan du en gang for alle gør op med virksomhedens rejseaktiviteter – selvfølgelig ved at anvende Microsoft Dynamics NAV!

Gratis DEMO!

Prøv Microsoft Dynamics NAV 2017 helt gratis i 30 dage

 

Bestil her>>