Software fra Continia

Ind og Ud med Continia – Vi accelererer dine opgaver inde i Microsoft Dynamics NAV

Continia Software tilbyder de mest anvendte tillægsløsninger på markedet til at løse opgaver omkring udgifter, der kommer IND i virksomheden og hvordan du effektivt kan håndtere distribution af dokumenter og opkrævninger UD af virksomheden.

 

IND I VIRKSOMHEDEN:

 

CONTINIA DOCUMENT CAPTURE

Slut med besværlig og langsommelig registrering af købsfakturaer og andre dokumenter. Med dette modul scanner og arkiverer du alle typer dokumenter direkte i Microsoft Dynamics NAV. Papir – og pdf dokumenter bliver automatisk indlæst og genkendt inde i Dynamics NAV via vores prisvindende OCR-teknologi. Løsningen tilbyder også automatisk match af fakturaer, der relaterer sig til en registreret købsordre. Dermed får du en løsning, der håndterer alle typer af fakturaregistreringer.

 

 
 

CONTINIA EXPENSE MANAGEMENT

Endelig findes der en løsning, der nemt og effektivt tager hånd om at få registreret rejsebilag. Hvor det er nemt og hurtigt at sende et bilag for den rejsende, og hvor bogholderiet kan tage over og få godkendt og bogført alle udgifterne med det samme. Og der er fuldstændigt styr på, at der findes dokumentation til alle kreditkort posterne. Sammenkædningen af bilag og kreditkorttransaktioner har aldrig været lettere.

 

 
 

CONTINIA PAYMENT MANAGEMENT

Den komplette bankløsning til NAV. Opgaverne håndteres endnu hurtigere med vores Direkte Kommunikation, og det betyder, at du kan sende betalinger og modtaget kontoudtog til afstemning direkte fra NAV. Dette løser ikke blot opgaverne hurtigere – det er også en meget mere sikker løsning.

 

 

UD AF VIRKSOMHEDEN:

 

CONTINIA DOCUMENT OUTPUT

Du har 100 ikke afsendte fakturaer. Hvem skal have et print i en kuvert? Hvem skal have en pdf via e-mail? Og er der nogen, der skal have en EAN faktura? Denne opgave kan løses med et enkelt klik med Continia Document Output. Færdige skabeloner og opsætning af e-mail design med flette- felter fra NAV kan gøre denne opgave fuldstændig automatisk. Og det gælder faktisk ikke kun fakturaer, men også alle andre dokumenter fra NAV.

 


 
 

CONTINIA COLLECTION MANAGEMENT

Den mest effektive måde, at opkræve dine kunder på, er via en given Direct Debit service. Du kender det selv fra din personlige Betalingsservice, hvordan regninger automatisk bliver betalt. Modulet sikrer, at du ikke blot sparer tid på tastearbejdet – men også styrker dit cash flow. Der er nemlig penge i at opkræve kunder.

 
 

Læs meget mere om Continias produkter på deres hjemmeside >>

Scroll Up

Tlf. 70 22 57 99
Email: ms@skanderby.dk