Referencer

Det siger vore kunder om os

Lena Nygaard Kjær – Controller ved KINNAN A/S

Vi har i juni 2015 implementeret NAV 2015.Kinnan logo
Vi har lige fra starten oplevet Skanderby som en meget professionel, kompetent og troværdig samarbejdspartner.
Vi har under hele forløbet haft den samme konsulent. Hun har ageret meget professionelt og været en rigtig god sparringspartner, god til at lytte og sætte sig ind i vores virksomhed, samt til at komme med gode løsningsforslag.
Hele implementeringsprocessen har været godt styret. Tidsplan og budget blev holdt 100%.

Kasper Boje Nielsen – Sales Manager ved Kähler Design Kähler Design logo

Vi startede op med Skanderby i forbindelse med implementering af Navision, senere hen har Skanderbys dygtige konsulenter hjulpet os med at optimere vores hver dag ved at automatisere en lang række manuelle processer igennem Navision. Vi har vores egen konsulent tilknyttet, som kender vores forretning ud og ind, hvilket gør, vi altid oplever en god sparring og gode forslag til at få løst vores problemstillinger mest effektivt og omkostnings-effektivt.
Senest har Skanderby opdateret vores Navision til NAV 2013 R2, en umiddelbart meget stor proces, som Skanderby evnede at løse med et minimum af involvering fra vores side.

Allan Hougaard – Regnskabschef ved VAM A/SVAM logo

Skanderby A/S er en troværdig og kompetent samarbejdspartner, som vi har samarbejdet med siden 2012. Vores oplevelse med Skanderby har altid været, at de leverer høj service, har en stor forståelse for de løsninger, vi efterspørger og får løsningerne implementeret uden gnidninger.

Per Langpap – Regnskabschef for SmukfestSmukfest logo

Jeg har med stort udbytte benyttet mig af Navision regnskabsprogrammer siden 1995 – og siden 2003 haft Skanderby som nærmeste sparringspartner, både hvad angår kurser samt personlig support.

Thomas Ryborg – Økonomichef ved Sønderjysk ForsikringSønderjysk Forsikring logo

Vi har gennem en årrække samarbejdet med Skanderby på vores Navision løsning og er altid blevet mødt med kompetente og troværdige konsulenter. Skanderby har altid reageret hurtigt og effektivt på vore henvendelser uanset opgavens størrelse. Det har derfor været en fornøjelse at samarbejde med en leverandør, der formår at sætte kunden i fokus.

Camilla Nielsen – Marketingsansvarlig ved SpeedtsbergSpeedtsberg logo

Skanderby A/S er i høj grad vores foretrukne Microsoft Navision-ekspert. Hvad end vi har små eller store ændringer til vores ERP-løsning, så er Skanderbys medarbejdere altid kompetente, venlige og hurtige. Speedtsberg A/S kan derfor kun anbefale Skanderby til andre, som er på udkig efter en troværdig Navision-partner.

Alice Jensen – Controller ved GD A/S Gedsø-Daugsch logo

Vi er konverteret fra NAV 4.03 til NAV 2015.
Ultimo februar 2015 blev der lavet en prøvekonvertering af data fra NAV 4.03 til NAV 2015. Denne prøvekonvertering testede vi frem til den endelige konvertering i april 2015. Gennem denne proces blev der løbende lavet ”bundtvis” rettelser efter vores ønsker og efter sparring med Dorte Hedegaard.
Medio marts 2015 deltog 4 personer fra GD A/S i en Workshop hos Skanderby A/S, hvor vores tilknyttede konsulent Dorte
Hedegaard samt konsulent Bettina Bundgaard fra Skanderby A/S deltog. Her gennemgik vi tilretningerne, der var lavet i
NAV 4.03 samt evt. ønsker og spørgsmål til NAV 2015.
Medio april 2015 blev der afholdt et kursus her hos os, hvor Dorte Hedegaard underviste hele personalet i brugen af NAV 2015.
Den endelige konvertering foregik ultimo april 2015.
Efter konverteringen er der yderligere foretaget nogle tilretninger.
Dorte Hedegaard har været vores tilknyttede konsulent gennem hele forløbet. Hun har ageret meget professionelt og været dygtig til at fange de problemstillinger, vi i processen er løbet ind i samt været god til at komme med løsningsforslag til os.

Margit Gitte Olesen – Økonomichef ved Østjysk VinforsyningØstjysk Vinforsyning logo

Skanderby har medarbejdere med store faglige kompetencer, som altid leverer til tiden.
Derudover leverer de gode løsninger.

Helle Nielsen – Økonomiansvarlig ved Lightyears A/SLightyears logo

Vi blev anbefalet at skifte vores IT-leverandør til Skanderby (dengang Logos Consult). Efter lang tids overvejelse tog vi – heldigvis – skridtet. Det har vi ikke fortrudt en eneste gang.
Skanderby kan beskrives med bogstaverne:
S = sproget – de har ikke behov for at imponere med uforståeligt IT-sprog
K = kemien – smilet i røret og imødekommende
I = it udvikling – planlægning af langsigtet udvikling i samarbejde
F = finansielt – vi sparer penge i forhold til tidligere
T = tryghed – vi får hurtig hjælp, hvis kritisk og føler os sikrede.
De er medspillere til os – før følte vi ofte, vi havde en modspiller. Og det er en væsentlig forskel.

Elisabeth L. Wedderkopp – Salgs- og administrationschef ved SvalegangenTeatret Svalegangen logo

Teatret Svalegangen har haft et tæt samarbejde med Skanderby siden 2004. At vi i år kan fejre 10 års samarbejdsjubilæum, vidner om at Skanderby er en professionel fremadsynet virksomhed som følger med den konstante udvikling som branchen byder. Vi ser Skanderby som en yderst pålidelig samarbejdspartner der giver os den tryghed og professionalisme vi har brug for som virksomhed.

Svend Hunnerup – Økonomichef ved M2 FilmM2Film logo

Vi er skiftet over til Skanderby i forbindelse med implementering af Navisions Sagsstyringsmodul. Valget faldt på Skanderby efter dialog og analysearbejde mod 2 andre leverandører.  Et valg vi ikke har fortrudt! En af Skanderby’s forcer er at de er tilpas små til at være tæt på deres kunder og tilpas store til at kende Navision og de muligheder som, systemerne byder på. Derudover er de effektive, de overholder deadlines og leverer gennemtestede løsninger.

Tom Ebbe Jakobsen – Direktør ved StudenterhusfondenStudenterhusfonden logo

Når en mindre virksomhed vokser, er det vigtigt at have en IT – leverandør, der er i stand til, at hjælpe med råd og dåd. Det kan Skanderby A/S. De har skræddersyet vores Navision, så vi kan lave en booking af et lokale, derefter oprette en ordre, som vi så kan fakturere, sende via PDF.
Når man kontakter Skanderby A/S bliver man altid mødt med et smil, de har mange dygtige medarbejdere, en perfekt og troværdig samarbejdspartner.

Michael Rasmussen Sølling – Økonomichef ved Lübker Golf Resort A/SLübker Golf Resort A/S logo

Vi har gennem mange år med stor fornøjelse benyttet Navision som vores primære økonomisystem. Skanderby har gennem årene ydet support og udviklet forskellige tilpasninger efter vores behov. Vi er tilfredse med samarbejdet med Skanderby.

Claus Løwe Theil – Økonomichef ved Stroco – Agro ApSStroco-Agro logo

Vi skiftede 2015 til Skanderby på anbefaling fra netværk. Samtidig med leverandørskiftet opgraderede via Navision til Navision 2015. Vi har fra starten lagt en plan for hvilke opgaver, vi ønskede løst, ligesom flere er kommet til og flere vil komme. Vi er glade for at have en fast kontakt. Skulle konsulenten være optaget, er der altid en anden hjælpende hånd.  Opgaver løses fint lige fra programmeringsopgaver til ad hoc.

Jørgen Schou Iversen – Økonomichef ved CAPNOVACAPNOVA logo

Det er vigtigt for CAPNOVA, at Skanderby forstår vores forretning og informationsbehov, så vi i fællesskab finder kreative løsninger. Vi oplever professionel sparring og hurtig reaktion på henvendelser. Vi er særdeles tilfredse med det mangeårige samarbejde.

Lars Skou Nielsen – Marketingskoordinator ved Geovent A/SGeovent logo

Hos Geovent, hvor vi fremstiller udsugning- og ventilationsløsninger har vi været glade og tilfredse kunder hos Skanderby gennem flere år.
I en ERP løsning som vores opstår der jævnligt situationer, hvor vi har brug for en kompetent og kvalificeret samarbejdspartner til at give en hånd med.
Derfor bruger vi Skanderby.
Vi oplever Skanderby som en seriøs og kompetent medspiller i forhold til vores ERP løsning.

John B. Lyng – Administrator ved DK Cement A/SDK Cement logo

Vi kører Navision i DK Cement, og har lige fra starten oplevet professionel og personlig betjening fra Skanderby’s side.
Smertefri konvertering af data fra vor gamle system, og grundig oplæring i det nye er blot enkelte af årsagerne til at vi aldrig har fortrudt skiftet, og til at kan anbefale Skanderby til både store og små virksomheder.

Tanja Andersen – Bogholder ved MTDK A/SMTDK logo

Vort samarbejde med Skanderby A/S kan ikke blive meget bedre. De har nogle søde og meget kompetente medarbejdere, som altid er klar til at hjælpe, og vi oplever en hurtig behandling af såvel problemstillinger som nye projekter. Da vi skiftede til Skanderby, havde vi en masse forventninger, som vi var spændt på, om de kunne indfri – og det kunne de til topkarakter.

Dennis Espersen – Projektleder for Insurance EDP Cooperation A/SIEC logo

Vi leverer Navision som økonomisystem for en række mindre forsikringsselskaber, og har igennem mange år anvendt Skanderby som konsulenter på løsningen. Vi har altid være tilfredse med deres høje kompetencer, og sætter pris på deres imødekommenhed og gode service.

Freddy Utzen – Indehaver af EHV El og VVSEHV logo

Vi er super tilfredse med supporten fra Skanderby A/S. I særdeleshed med den hjælp vi får til vores time/sag system.

Anne Lundbjerg Hansen – Daglig leder ved BSS BooksBSS Books logo

Vores erfaring med Skanderby er, at det er et firma, der leverer hvad de lover. Et kompetent og troværdigt firma.

Christian Hjorth – Direktør ved Worlds-Best Gummivarefabrik A/SWorlds-Best logo

Efter at vi i mange år har anvendt Navigator uden nogen som helst problemer overhovedet, valgte vi dog alligevel, at skifte til et tidssvarende system, da vi var blevet lidt usikre på stabiliteten af vores sikkerhedskopier.
Da vi i forbindelse med konsulentopgaver havde kontakt med Skanderby, og havde været meget tilfredse med deres hjælp, valgte vi dem til at håndtere vores nye regnskabsprogram, da de efter vores mening besidder en høj faglig kompetence på området.

Kenneth Aurbo – Supply Chain Manager ved Blue Line A/SBlue Line logo

I Blue Lines forløb, med implementering af Navision, har vi oplevet et tæt og godt samarbejde med Skanderby.
Implementeringsprocessen har været godt styret samt efterfølgende tilpasninger har været lavet hurtigt, til aftalt tid og pris.

Allan Enevoldsen – Direktør ved FoodfeinFoodfein logo

Jeg har gennem længere tid handlet med Skanderby. Et kompetent og professionelt firma, der forstår at sætte sig ind i virksomhedens drift og finde fleksible løsninger der passer til vores behov. Jeg kan kun anbefale Skanderby.

Søren Tolstrup – Regional Sales Director ved Robatech Nordic ApSRobatech logo

Robatech har været meget tilfredse med opgavestyringen og selve processen med at implementere Navision i både Danmark, Sverige og Norge.
Løsningen med Navision på skyen er fantastisk.
Vi oplevede at Skanderby overholdt de tidsfrister vi havde lavet og det var meget tilfredsstillende.
Efterfølgende har support og hotline været tilgængelige og hurtige.
Vi er kørende uden problemer.

Bjarne Krog – Økonomichef ved PatradePatrade logo

For Patrade er det afgørende, at vi har samarbejdspartnere der laver løsninger og tilretninger der viser opnået indsigt i, og forståelse for, vores forretning og i øvrigt reagerer hurtigt på vore henvendelser – Skanderby A/S har gennem en årrække levet op til disse krav på bedste vis.

Michael Haunstrup – Økonomidirektør ved Vestjylland ForsikringVestjylland Forsikring logo

Kompetent, hurtigt og effektivt.

Anne Mette Carlsen – Controller ved Århus MiljøCenterÅrhus Miljøcenter logo

For godt 2 år siden valgte vi at skifte vores Navision udbyder ud, da vores Navision indeholdte en masse speciale tilretninger i forhold til standard, og var svært at gennemskue ved de løbende opdateringer. Skanderby A/S (tidligere Logos Consult) sprang hurtigt til og påtog sig opgaven uden de store overvejelser.
Vores samarbejde med Skanderby A/S og deres service levede fuldt ud op til vores forventninger, og vi har i dag en god kontakt og en hurtig respons på de løbende opgaver.

Henrik Jørgensen – Direktør for Horticoop Scandinavia A/SHorticoop logo

Vi har brugt Skanderby A/S (tidligere Logos Consult Århus) som Navision leverandør siden vi startede vores virksomhed op i 2004.
Vi har altid været yderst tilfredse med deres service og kompetencer.
Har vi udfordring med tilrettelser, har Skanderby altid hurtigt forstået problemstillingen, og kommet med en god og hurtig løsning.
For os er det vigtigt at have en seriøs og kompetent partner til at klare vores IT-udfordringer, da et sikkert, hurtigt og overskueligt It-system er et ”Must” i vores virksomhed.

Anja Mortensen – Business Manager af StudenterlaugetStudenterlauget logo

I forbindelse med opgradering/implementering af vores Navision system, valgte vi – efter at have undersøgt flere udbydere – Skanderby A/S. Det valg har vi bestemt ikke fortrudt. Det har været en super overgang uden problemer, og servicen har været i top. Vi ser frem til det fremtidige samarbejde.

Michael Mors – Vice Direktør for A/S Villy JensenVilly Jensen A/S logo

Vi har arbejdet sammen med Skanderby A/S i relativt kort tid, men er meget tilfredse med den service og sparring vi har modtaget. Man mødes af kompetente og servicemindede medarbejdere når man har brug for det.

Henrik Lange – Direktør og ejer af Træ DesignTrævarefabrikernes Udsalg logo

Da vi i 2009 skiftede til Skanderby var det som at komme i sikker havn.
Vi oplever at medarbejderne i Skanderby har en høj faglig kompetence – ud over det forventelige. Og de deler den gerne.

Steen Rud – Indkøber/tekniker hos S-E-T A/SS-E-T A/S logo

Vi er glade for Skanderby, det er kvalificerede og imødekommende folk.

Mads Wahlberg – Direktør hos Wahlberg Motion DesignWahlberg Motion Design logo

I 2014 havde vi behov et nyt ERP System med fokus på økonomi- og lagerstyring.
Skanderby formåede at få det forklaret, så vi kunne tage en beslutning om at starte med NAV2015, hvilket vi ikke har fortrudt.

 

Scroll Up

Tlf. 70 22 57 99
Email: ms@skanderby.dk